سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر فریب خورده را سرزنش نتوان کرد . [نهج البلاغه]
فاطمه زهرا کوچولو

چند روزی بود که خاله معصومه اومده بود خونمون اون خیلی خاله ی خوبی بود همش باهام بازی میکرد بهم غذا میداد هر وقت که گلاب به روتون خودمو خیس میکردم عوضم می کرد هر وقتم که مامانی بغلم نمی کرد خاله بغلم میکرد خلاصه خیلی منو دوست داشت ولی فکر کنم دیگه دوستم نداره  چون که دو روزه از پیش ما رفته دل کوچولوم خیلی براش تنگ شده فکر کنم دل مامانی هم براش تنگ شده  اخه دیروز خیلیی ناراحت بود  انگار اونم دلش برای خاله تنگ شده بود دیشب به بابایی می گفت که دلم گرفته بریم حرم بابایی هم گفت باشه بعد مامانی لباس خوشکلامو تنم کرد  وبعد هم رفتیم پیش حضرت معصومه اونم خیلی خوبه  چون خیلیا دوستش دارن ومیان پیشش با مامانی یکم اونجا نشستیم مامانی یکم دعا خوند بعد هم خوشحال وشاد  اومدیم خونه داشتم با خودم فکر میکردم که اگه خاله معصومه رفته حضرت معصومه که هست هروقت دلمون تنگ شد با مامانی میایم پیشش نظر شما چیه ؟ 

                                  


نظرات شما ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
هفته ی پر درد سر برای من
دل ـپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر فاطمه زهرا
من اومدم
[عناوین آرشیوشده]
خانه

: پیوندهای روزانه

: موضوعات



: آمار سایت
بازدیدکنندگان: 101959
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 4

: درباره من
فاطمه زهرا کوچولو
فاطمه زهرا
من یه نی نی کوچولوام

: لینک به من
فاطمه زهرا کوچولو

: دوستان

گــــل یا پوچ؟!
حنا، دختری با مقنعه
کوهپایه
انعکاس
رند
پاک دیده
سلام بچه ها
هرچه می خواهد دل تنگت بگو(مشاوره)
رئیس کوچولو
نوشته های یک ناظم
قافله ی شهدا
●:سوزن بان:●
همسفر عشق
.:: ریحانه ::.
پشت خطی
خود نوشت (داداشی ممد مهربونم )
حقیقت بهائیت
تا صبح انتظار
وبلاگی برای شیرینی های زندگی
کلاس اولی
نیلوفرآبی
نقد مَلَس
شفاعت
مسافر سبز
خاطرات خاشعات
سئوالهای منتظر جواب
تمام آرزویم این است که خاک کوی تو باشم
مادرانه
راز گشایی(دایی مهربونم)
پیک گردان
مامان نی نی
نوشته‏های زینب کوچولو
نوشته های یه مامان
فاطمه زهرا عزیز دل مامان وبابا
میکده
همسرا
بهترین ها
همیشه منتظر
خط سبز
قاصدکهای سوخته


: آرشیو

: اشتراک

 

پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ